Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 noiembrie 2011

Cine transmite Campionatul Mondial de handbal feminin Brazilia 2011

Campionatul Mondial de Handbal feminin se va desfasura in perioada 3 - 18 decembrie 2011 si va avea loc in Brazilia.
Romania se afla in grupa C si va juca impotriva nationalelor din Tunisia, Cuba, Japonia, Brazilia si Franta.
Campionatul Mondial de handbal feminin din Brazilia va fi transmis de Dolce Sport.
Meciurile Romaniei sunt urmatoarele:
3 decembrie - Romania - Tunisia - ora 19:00 - rezultat 30-28
5 decembrie - Romania - Cuba - ora 19:00
6 decembrie - Romania - Japonia - ora 21:15
8 decembrie - Romania - Brazilia - ora 23:45
9 decembrie - Romania - Franta - ora 21:15
Succes Romania!!!
Toate rezultatele le gasiti tot pe acest blog la articolul de aici.

50 de comentarii:

  1. rusine frh!!!!!!!
    ce acoperire are dolce la nivel national?

    RăspundețiȘtergere
  2. sa va fie rusine si voua daca trebuie sa aprobati ceea ce simt eu

    RăspundețiȘtergere
  3. inseamna ca nu vom reusi sa vedem nici un meci cu...dolce! Un asemenea eveniment sportiv transmis de o televiziune anonima!

    RăspundețiȘtergere
  4. traim in romania si asta spune tot :-j .... si angajatii frh sio bagat ceva in buzunar cu chestia asta .. rusine !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim spunea...

    sa va fie rusine si voua daca trebuie sa aprobati ceea ce simt eu

    are acoperire cu mult mai mare decat DigiSport, celcare transmite meciurile de handbal din Liga Campionilor

    RăspundețiȘtergere
  6. Asemenea evenimente ar trebui difuzate la televiziunea nationala sa aiba toata lumea acces!!!!!!!!!!!! Rusineeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  7. VOR SA DUBLEZE ABNAMENTUL LA TVR,CE VEDEM LA TVR,NUMAI INREGISTRARI SI PDL.RUSINE TVR!!!
    NU TU CAMPIONAT MONDIAL DE GIMNASTICA.
    NU TU CAMPIONAT EUROPENAN DE TENIS DE MASA,INCA ODATA RUSINE SI CERETI ABONAMENTE MAI MARI.

    RăspundețiȘtergere
  8. cacat ba, frh, credeam ca o simt si eu niste emotii, sunteti niste rahati!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, RUSINE!!! Eu voi vedea pe internet, pe Sopcast, ca altfel nu am cum. Dar netul asta cateodata merge mai greu... Era mult mai bine la TVR! Am auzit ca si Olimpiada va fi tot la Dolcesport! O mare PORCARIE! Cum sa atragi lumea spre sport in felul asta?!?!

    RăspundețiȘtergere
  10. tocmai DOLCE si gasit sa dea campionatu,RUSINE TVR,RUSINE PINA MURITI!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. in cazul in care nu puteti receptiona Dolce Sport,intrati pe sittul www.cooltv.ro!acolo puteti urmari postul tv Dolce sport.urmati instructiunile. P.S:sunt de aceiasi parere,TVR ar trebui sa difuzeze asemenea evenimente

    RăspundețiȘtergere
  12. Rusine tuturor televiziunilor din romania si nu in ultimul rand fhr!!!!! nu putem vedea campionatulmondial de handbal datorita unor golani care baga bani in buzunare!!!!!1

    RăspundețiȘtergere
  13. RUSINE TUTUROR , FEDERATIEI, TELEVIZIUNII ROMANE SI ALTORA CA EI !
    Sunt curioasa ce vom vedea la stirile sportive ale "marilor "televiziuni? sport sau mondenitati sportive ?
    SUCCES DELEGATIEI ROMANIEI !

    RăspundețiȘtergere
  14. intr-adevar, RUSINE SA VA FIE !!!!
    La Dolce cine se Uita? 0.1% din romani!

    RăspundețiȘtergere
  15. INCREDIBIL !!!! DIN ATATEA POSTURI DE TV . DE SPOTRT SA NU FIE UNA CARE SA TRANSMITA ASA UN EVENIMENT SPORTIV CA CEL DIN BRAZILIA ??!!! VAI ! NOAUA !!! OARE SUNTE - M IN EUROPA ??!! CE - I CU ACEASTA DOLCE TV . DACA NU O PRINDE APROAPE NIMENI IN TARA ?/?? OARE CEI DIN FEDERATIA ROMANA DE HANDBAL CUM VOR DORMII ?? SPER SA AIBA COSMARURI INDIFERENT CA AU SAU NU FONDURI TRBUIA SA SE ZBATA SA FACA DEMERSURILE NECESARE . EU NU CRED CA PRSEDINTELE TARII NU AR FI GASIT O SOLUTIE CHIAR DE AR FI APELAT LA O PARTE DIN VENITUL PROPRIILOR CONSILIERI .SUNT PROFUND DEZAMAGITA .DACA AS FI CONVINSA CA D - NU PRESEDINTE AL TARII ARE CUNOSTINTA DE ASA RUSINE SI NU A FACUT NIMIC PT . A REZOLVA FAVORABIL SITUATIA EU UNA NU AS MAI FI IN ASENTIMENTUL D - LUI SI A CELOR DIN GRUPAREA SA .

    RăspundețiȘtergere
  16. niste impostori,bine ca nu au vandut drepturile la vreo televiziune din bulgaria sau ungaria ca si asa aia nu-s calificati.face-ti buzunarul gros domnilor din frh.

    RăspundețiȘtergere
  17. Tara de avortoni manelizati si becalizati.

    RăspundețiȘtergere
  18. sa va fie rusine TVR,incasati bani de la populatia Romaniei,prmiti bani de la guvernul Romaniei si voi vindeti drepturile de tv la un minuscul post tv.RUSINEEEEEE sa vafie.

    RăspundețiȘtergere
  19. incercati sa va downloadati sopcast-ul si poate asa reusiti sa prindeti online dolcele
    eu asa voi incerca sa vad meciul, ca altfel....:( de cele mai multe ori am reusit, sper sa fie cu noroc si azi
    asta este adresa de la dolce sport la care trebuie sa va conectati cu sopcast-ul "Channel - 112093"

    RăspundețiȘtergere
  20. pentru ce platim lunar cate 4 lei la TVR si cate 2,5 lei la Radio ,pe factura de energie electrica? . Pentru ca ne place sa primim Moneda Unica Europeana , prescurtat M.U.E. in mod regulat !!!

    RăspundețiȘtergere
  21. Si te mai intrebi de ce se pirateaza posturile tv....

    RăspundețiȘtergere
  22. Deci....eu cand am vazut ...dolce..nu mi-a venit sa cred,echipa de hanbal feminin a Romaniei este una dintre cela mai iubite echipe sportive.Sa le fie rusine celor care au facut asta,sa nu putem vedea in direct pe un post aaccesibil pt toti romanii,evolutiile echipei noastre de hanbal.Asta e mentalitatea romanului...pentru bani...niste nesimtiti..SUCCES ROMANIA!

    RăspundețiȘtergere
  23. Regret foarte mult ca meciurile nu se transmit pe un post national.
    Foarte multe interese meschine !

    RăspundețiȘtergere
  24. Rusine, Cristian Gatu! Cum ai putut tu, un mare handbalsit al Romaniei sa lasi un CM de handbal feminin sa nu fie transmis de o televiziune natioanla. Sa urmareasca fetele noastre doar maimutele din alte tari.
    Ne meritam soarta!
    Sau e vorba de bani? Cred ca s-au luat destul de multi!
    Ne meritam soarta cu asa oameni!
    RUSINE!

    RăspundețiȘtergere
  25. FRATILOR !train intr-o tara condusi de niste maimute....Cat o sa mai traga sforile astia pentru interesele lor ???Cat o sa-i mai lasam pe astia sa ne dicteze viitorul ?? Se pare ca au reusit in mare parte sa se eutanasieze simturile .

    RăspundețiȘtergere
  26. incredibil.....de necrezut....poate daca romania nu ar participa la campionat...hai ca mai inteleg...bine ca prezentati toate meciurile de fotbal din campionat....dar de ce bne miram.....asta meritam, asemeni oameni ne-am ales.

    RăspundețiȘtergere
  27. Dolce? Ce televiziune e asta, sa va fie rusine ca ne privati de aceste meciuri.

    RăspundețiȘtergere
  28. Credeam ca numai chiorul de dragomir e un talhar si atribuie televizarea meciurilor de fotbal pe spaga,dar si voi ,nemernicilor,faceti la fel
    Cine sunt derbedeii de la dolce? Lor sa le fie rusine? Porcii nu rosesc.

    RăspundețiȘtergere
  29. si eu cand am auzit ca va transmite Dolce campionatul mondial am crezut ca mor...dar am reusit sa vad pe internet si se vede ft.ft. clar,intrati pe tv1online..este ft usor de instalat programul si dc aveti si cablu pt tv e si mai bine...eu imi iau maine e vreo 40 lei....si jocurile olimpice tot Dolce le va transmite din cate stiu eu....HAI ROMANIA

    RăspundețiȘtergere
  30. HAI , ROMANIA!!!!!!!!!
    RUSINE CELOR CARE AU VANDUT DREPTURILE DE TELEVIZARE UNEI POST CU ACOPERIRE 5% LA NIVEL NATIONAL.

    RăspundețiȘtergere
  31. rusine mare pt cei de la tvr!!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Nu vreau sa fiu rau, dar eu care am Dolce ma uitam ca jind la cei care aveau Digi si nu vedeam meciurile Rapidului. Acum, nah!, s-a schimbat treaba. :)

    RăspundețiȘtergere
  33. TELEVIZIUNEA NATIONALA..............RUSINE........NISTE NESIMTITI,E VORBA DESPRE UN CAMPIONAT MONDIAL NU DESPRE DIVIZIA C.BINE CA DATI TOATE PROSTIILE SI CE E IMPORTANT TREBUIE SA VEDEM PE NET SAU DOAR RELUARI.ASTA INSEAMNA TELEVIZIUNEA NATIONALA?MI-E RUSINE MIE................

    RăspundețiȘtergere
  34. rusineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..................alt post nu se putea gasi?eu sunt o fana inraita a handbaluluisi nu am cum sa-l vizionez rusineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  35. Pastele mamii lor de nemernici!!!
    Echipa nationala de handbal nu e de interes national? Avem si noi o echipa cu potential sa se bata la un titlu mondial si se uita la acest eveniment cativa oameni doar. PT. CE RAHAT MAI PLATESC TAXA TV BAH NEMERNICILOR??? TVR nu e post national, n-am dreptul sa vad, daca tot platesc, un eveniment de interes national? Cine oare o trebui sesizat aici? LA PUSCARIE BAH LICHELELOR!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Are dreptate lumea.
    Avem si noi un sport de echipa national care merge bine si nici asta nu putem sa-l vedem la televizor. Oare pentru ce mai tinem televizoarele in casa? Dar pentru politică?
    Rusine federatiei de handbal şi TVR
    Chiar asa am ajuns sa nu ne mai putem bucura nici de sport . Sau voi credeti ca numai fotbalul e sport , ca asta e pe toate programele?
    Asa incurajati tinerii sa faca sport?

    RăspundețiȘtergere
  37. sa se duca la dracu cu toate drepturile lor de televiziune....daca nu stiu adresa sa-mi deie un bip sa le-o dau eu..RUSINE.....RUSINE

    RăspundețiȘtergere
  38. mi-e sila de tara asta, la multi ani romania, vrajala p fata

    RăspundețiȘtergere
  39. Nu pot sa-mi schimb windows ca sa instalez sopcast.Corect ar fi ca TVR1 sa transmita meciurile nationalei.Macar optimile le-ar putea transmite sau sa preia transmisiunea de la Dolce.Nu inteleg cum s-a putut intampla asa ceva ?De cate ori apare o firma noua de cablu sau satelit ,noi trebuie sa ne reabonam sau cum ?GSP nu merge pe DIGI,DOLCE nu merge ca nu-l am,campionatul mondial sau olimpiada nu se pot urmari caaaa.....asa-i la noi.Eu daca nu sunt in tara,ce terbuie sa fac sa pot urmari o astfel de competitie?Rusine sa le fie celor care accepta sa-si bata joc de noi,telespectatorii!!ne plimba de la un post tv la altul,de te ia ameteala:nu mai sti :cine transmite UCL la nici un sport,nici meciuri din competitia interna,nici din alte competitii sau sporturi.E un mare RAHAT ce-au facut astia !!!!

    RăspundețiȘtergere
  40. Mare dreptate aveti toti si toate dezamagirile mele sunt scrise mai sus dar cu toate astea nu s-a scris carul de injuraturi pe cre il am sa-l transmit celor carea conduc tara asta si frh si mai ales ca platim la tvr niste bani ,dar in urma carora nu avem ce sa vedem...politica si emisiuni in reluare.....rahat pe bat!!!!sincer am plans cand a inceput campionatul mondial de handbal din brazilia cand am dat pe tvr la ora meciului si am asteptat am asteptat si degeaba!!!!crede-ti-ma ca habar n-am avut ca va fi transmis de dolce, de aia nici n-am bagat de seama sa mai citesc in program pe ce canal va fi transmis. RUSINE RUSINE RUSINE CA NE PRIVATI DE ACESTE DRTEPTURI PE CARE SI ASA LE AVEM PREA PUTINE IN TARA ASTA!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  41. intradevar, rusine, un campionat mondial de handbal ar trebui transmis de o televiziune ce are acoperire nationala iubitorii de handbal asa cum sunt si eu caut sera de seara site-uri unde sa vad meciurile nationalei noastre.
    HAI ROMANIA!

    RăspundețiȘtergere
  42. Va rog fff frumos fara obscenitati. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  43. Rusineeeeeeeeee, la tvr platim abonamentul abuziv, sa-mi spuna si mie cineva daca are un contract sau o factura, asa cum cere codul fiscal!!! Au aparut tot felul de firme de cablu care-si bat joc de noi, eu platesc upc, tvr si-n vara am facut abonament si cu digitv cu speranta sa nu mai pierd competitiile de handbal,dar surpriza, dreptul de transmisie l-a gastigat cine a dat spaga cea mai mare.Sa le fie rusine celor din FRH dar si TVR pe care cred ca o voi chema in instanta pentru abonamentul impus abuziv

    RăspundețiȘtergere
  44. rusine celor ce conduc tara rusine frh rusine domnului gatiu canceru handbalui rom in timpul domniei lui a reusit sa distruga tot handbalu domnule gatu daca mai ai un pic de onoare si demnitate lasane suntem in urma rau de tot din cauza incompetentei dv ca jucator jos palaria dar ca presedinte o epava demisia

    RăspundețiȘtergere